Jooksma tühja kõhuga?

See on suur küsimus, mis on seotud just hommikuse kardioga. Õnneks on siin abiks teadus ja uuringud. Hiljutine uuring püüdis välja selgitada, millist mõju avaldab söögikorra ajastus rasvapõletusele ja seda mitte ainult treeningu ajal, vaid ka kaks tundi pärast seda.Teadlased jagasid katsealused kahte rühma – ühed loobusid einest enne kardiotrenni ja teised sõid hommikusööki. Tulemusena leiti, et tühja kõhuga grupp põletas oluliselt rohkem rasva kui einestanud grupp. See kinnitab üldist seisukohta, et hommikune aeroobne trenn tühja kõhuga on parim viis rasva põletamiseks.
Aga kui sa lihtsalt ei saa minna tühja kõhuga jooksma või muud aeroobset trenni tegema, siis on ikkagi lootust. Katsealuste rühm, kes sõi enne trenni, põletas oluliselt rohkem rasva treeningujärgse kahe tunni jooksul. Kuigi tuleb tunnistada, et tühja kõhuga rühm oli edukam üldise rasvapõletuse arvestuses.
Tee oma järeldus: kui sa suudad minna hommikul söömata kardiotrenni, töötab sinu rasvapõletus täistuuridel. Vastasel juhul sa ikkagi põletad rasva, lihtsalt see pole nii tõhus.

 

Allikas: ajakiri Fitness Hers

Leave a comment

Your email address will not be published.


*