Rannavormi kiirkursus

Kiiresti rannavormi? Treenida puhkusereisil? Treenida rannas? Vastus olemas: tõhus ja mugav, ja mis kõige tähtsam – kaasaskantav jõusaal on sinu päralt – hangi oma treenituse tasemele vastav kummilint ning vooli ka kõige tõrksamad keha piirkonnad vormi. Amanda Latona, maailma tipp-taseme bikiini-fitnessi proffivõistleja näitab täpselt, kuidas saada oma kere, tuhar ja reied bikinivormi… ja nüüd!

SUMO KÜKK

KUHU MÕJUB: õla tagaosa, selg, jalad

LÄHTEASEND: lai harkseis, päkad ja põlved suunatud diagonaali, käed kummilindiga harkselt rinna ees A.

HARJUTUS:

Lasku kükki kuni reis on paralleelselt põrandaga, too samaaegselt käed kõrvale B. Mine tagasi lähteasendisse.

Tee kummagi jalaga 2 seeriat 20 kordusega.

NIPP: intensiivsuse tõstmiseks Hoia asendit B paari sekundi jooksul

HE0814_FEAMA_11

PENDEL

KUHU MÕJUB: kere- ja puusalihased

LÄHTEASEND: toengnurkseis A. Jälgi et jalad oleks koos.

HARJUTUS:

Tõsta parem jalg paralleelselt põrandaga kõrvale. B. Too jalg tagasi lähteasenidsse.

Tõsta seejärel vasak jalg C.

Jätka sooritust, tõstes jalgu kordamööda kõrvale.

Tee kummagi jalaga 2 seeriat 20 kordusega.

NIPP:

Hoia ülakeha kindlalt paigal kui jalg liigub üles-alla.

HE0814_FEAMA_06

Kogu treeningkava on ajakirjas Hers Suvi 2015 – telli ajakiri aastaks või osta üksiknumber www.hers.ee

Artikli autor: Cat Perry, treeningkava: Gino Caccavale, fotod: Per Bernal, produtsent: Tara Canova

Leave a comment

Your email address will not be published.


*